/Podstawki pod kubki z nadrukiem na konferencję – świetny, niedrogi gadżet
Podstawki pod kubek

Podstawki pod kubki z nadrukiem na konferencję – świetny, niedrogi gadżet

Konferencja biznesowa lub naukowa jest idealną okazją do reklamy swojej firmy. Ważne jest jednak, aby zrobić to w sposób jak najbardziej dyskretny, ale też interesujący. Potencjalny klient powinien też mieć możliwość zabrania takiej formy reklamy ze sobą, wychodząc ze spotkania. Idealnym pomysłem mogą być, chociażby, podstawki pod kubek z nadrukiem. Pełnią one funkcję nie tylko praktycznego gadżetu, ale też niebagatelnej zachęty do skorzystania z usług danej firmy.

W jaki sposób powstają najciekawsze podstawki pod kubek?

Na wstępie warto zaznaczyć, że na rynku dostępne są dwa rodzaje podstawek: jedno– i dwustronne. Spód tych, które mają nadruk tylko na wierzchu, najczęściej wykonany jest z korka. Jak przekonują specjaliści z firmy Aqrat: ,,Jest to najlepsze tworzywo do produkcji tego typu przedmiotów. Wykazuje się dużą elastycznością i lekkością, ale jest też niezwykle trwałe i odporne na mechaniczne uszkodzenia’’. Jeśli zaś chodzi o podstawki dwustronne, ich spodnia warstwa tworzona jest z okleiny, na którą nanosi się odpowiedni druk, projektowany według wymagań indywidualnego lub biznesowego klienta. Materiałem, który znajduje się na wierzchu tektury, może być matowa lub połyskliwa folia, ale także lakier UV w różnych punktach nadruku. Najlepsze drukarnie cyfrowe oferują podstawki w wielu dowolnych kształtach i fakturach, które można dopasować do branży, jaką zajmuje się firma lub do własnych upodobań i zainteresowań. Nie ma więc żadnych ograniczeń, co do produkcji podkładki- liczy się tylko wyobraźnia i fantazja osoby, która ją zamawia.

Dlaczego podstawki pod kubek są gadżetem idealnym na konferencję?

Jak wiadomo, zasadniczym celem takiego spotkania jest nie tylko wymiana doświadczeń i zdobycie ciekawej wiedzy, ale też przedstawienie oferty swojej firmy. Podstawki pod kubek to dość dyskretna, ale niezwykle skuteczna reklama. Potencjalny klient, który umieści taki gadżet w miejscu strategicznym, takim jak biurko, będzie podświadomie zwracał uwagę na to, jaki nadruk jest na niej umieszczony. Daje to większe prawdopodobieństwo, że w razie potrzeby zwróci się właśnie do tej firmy, której logo widzi codziennie, na przykład podczas picia kawy. Podstawki pod kubki są też tanim produktem, w przeciwieństwie do dużych banerów czy plakatów reklamowych. Są one także bardzo praktyczną pamiątką po udanej konferencji.